Sou a: Inici / Notícies / Jornades de Portes Obertes virtuals: Inscriu-te i coneix els nostres Graus!

Jornades de Portes Obertes virtuals: Inscriu-te i coneix els nostres Graus!

Inscripcions en els enllaços de cada Grau. Les persones inscrites, una dia abans de la sessió, rebran l'enllaç per a la connexió.

Més informació:

Grau en Enginyeria    de Tecnologies              i Serveis de Telecomunicació

• 25 de maig - 16.00h

Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació

• 25 de maig - 16.00h

Grau en                        Enginyeria Física

• 25 de maig - 17.00h

Grau en Ciència i Enginyeria de Dades

• 19 maig - 16:00h

Presentem les Jornades de Portes Obertes (JPO) virtuals que es duran a terme de febrer a maig de 2021 a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB). Aquestes Jornades, dirigides a futurs estudiants universitaris, tenen per objectiu informar sobre els nostres Graus:

El Cap d’estudis i professorat de l’Escola presentaran el pla d’estudis, organització i metodologia docent, pràctiques en empreses, mobilitat, doble titulacions, etc. Estudiants en curs parlaran sobre la seva experiència acadèmica i vida universitària. A continuació s’obrirà un torn final de preguntes per donar resposta a totes les qüestions formulades.

Es realitzaran a través de l'eina Meet de Google.