Sou a: Inici / Escola / Actes Institucionals / Acte de Graduació MEE, MET, MATT, MEF i MCYBERS

Acte de Graduació MEE, MET, MATT, MEF i MCYBERS

L'acte de Graduació de Màster en Enginyeria Electrònica (MEE), Màster en Telecomunicació (MET), Màster en Tecnologies Avançades de Telecomunicació (MATT), Màster en Enginyeria Física (MEF) i Màster en Ciberseguretat (MCYBERS) tindrà lloc el dia 5 de juliol a les 18:30h, a l’Auditori, edifici Vèrtex del  Campus Nord de la UPC (plaça Eusebi Güell 6, Barcelona).

Ordre de l'acte

Obrirà l'acte el  Sr. Josep Pegueroles Vallés, director de l’ETSETB,

• Taula rodona amb Asunción Moreno, professora,  i Teresa Sallés,  d'administració i serveis, moderada per Anna Umbert, professora i Secretària de l'ETSETB
  • Lliurament de diplomes curs acadèmic 2019-20 a l’estudiantat del Màster MEE, MET, MATT i MEF.
  • Lliurament de diplomes curs acadèmic 2020-21 a l’estudiantat del Màster MEE, MET, MATT, MEF i MCYBERS.

Tancarà  l’acte  la Sra. Montse Pardàs, Vicerectora de Política Acadèmica de la UPC.

L' acte es podrà seguir en directe a través del Canal You Tube @UPCTelecos