Campanya 0,7%

La Campanya 0'7%, que la UPC manté des del 1995, permet als estudiants realitzar una aportació voluntària de 5 € en el moment de fer la matrícula, i al personal(PAS i PDI) realitzar aportacions voluntàries a través de la nòmina. Les contribucions rebudes per aquest mecanisme se sumen als recursos que hi aporta la institució per fer possible el programa de cooperació al desenvolupament de la UPC que gestiona el CCD.

Si vols participar en la campanya, pots fer-ho de dues maneres diferents:

• Si ets estudiant: En el moment de fer la matrícula triant l'opció SÍ a la casella on apareix el logo de la campanya 0,7% sí, realitzes una aportació de 5 €, que és aproximadament l'equivalent al 0'7% del preu de la matrícula.
  • Si formes part del personal de la UPC (acadèmic, i d’administració i serveis) pot fer aportacions, que es poden concretar en l’opció de dedicar el 0,7% de la nòmina o bé en una aportació anual o mensual de la quantitat que es determini. Per adherir-s’hi, el personal només ha d’impimir i omplir la butlleta i fer-la arribar al Servei de Personal,  enviant-la en un sobre tancat i per correu intern, a l'Edifici Vèrtex. 3a. planta (Campus Nord, Barcelona)