Sou a: Inici / Escola / Perspectiva de gènere a l'ETSETB / Dia Internacional de la Dona a l'ETSETB: 8 de març

Dia internacional de la Dona a l'ETSETB: 8 de març

Cada any l'Escola celebra el dia Internacional de la Dona amb activitats i tallers per reivindicar, fer palès i reconèixer el paper de la dona en la societat, en tots els àmbits i especialment en el tecnològic. El Campus Nord és lila!

El dia 8 de marc Dia Internacional de la Dona, tornarem a ser liles. L' ETSETB, compromesa amb el Pla d'Igualtat de la UPC(obriu en una finestra nova),  celebra el 8M organitzant diferents activitats.

Activitats del 2021

• 11:00h Taula rodona: 'Perspectiva de gènere a la docència de telecos', a càrrec de Helena Vallés i  Èric Quintana, estudiants de Telecos, el professor Ferran Marqués, ex-director de l'ETSETB, i Gemma Morral, cap de projecte a la SNCF de França . Moderarà la taula la professora Paz Morillo, responsable del programa d'Igualtat a l'ETSETB.  meet.google.com/wyj-hefw-yrm(obriu en una finestra nova)

• 17:30h Conferència 'La desigualtat de gènere a l'enginyeria de telecos'  a càrrec de les YoungITgirls,(obriu en una finestra nova) https://meet.google.com/ohk-qntg-uup(obriu en una finestra nova)

• Vídeo 'Tu pots fer-ho':  on professores i estudiants de telecos mostren alguns dels temes en què treballen les dones enginyeres en telecos.

• De 11:30 a 17:00h :Venda de mascaretes, bosses i polseres:  a sota de l'A3 del Campus Nord, davant de Consergeria,  a càrrec de la DAT

Activitats del 2020