Dia internacional de la Dona a l'ETSETB: 8 de març

Cada any l'Escola celebra el dia Internacional de la Dona amb activitats i tallers per reivindicar, fer palès i reconèixer el paper de la dona en la societat, en tots els àmbits i especialment en el tecnològic. El Campus Nord és lila!

El dia 8 de març Dia Internacional de la Dona, tornarem a ser liles. L' ETSETB, compromesa amb el Pla d'Igualtat de la UPC,  celebra el 8M organitzant diferents activitats.

L'escola es suma a les accions organitzades per la UPC sota el lema #ActivistesFeministes i les delegacions d'estudiantat del Campus Nord, Delegació d'Alumnes de Telecomunicació (DAT), la Delegació d'Alumnes de l'Escola de Camins (DAEC) i a Delegació de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (DEFIB).

Activitats 8M de 2023

• Dia 7 de març: