Acte Dia Mundial de les Telecomunicacions a l’ETSETB

Quan?

17/05/2021 de 11:00 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC, Pl. Eusebi Güell, 6.

iCal

Josep R. Pegueroles Vallés, director de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona de la UPC, es complau a convidar-vos a l’acte de celebració del Dia Mundial de les Telecomunicacions, que tindrà lloc el dia 17 de maig de 2021, a les 11h a l’Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC, Pl. Eusebi Güell, 6.

Ordre de l'Acte:

• Obertura a càrrec del Sr. Josep R. Pegueroles Vallés, director de l’ETSETB.
  • Paraules de reconeixement del director, als titulats i titulades de les promocions del curs acadèmic 2019-20
  • Conferència: “Cròniques des de les trinxeres d'una Ciberguerra”, a càrrec del Sr. Bruno Pérez Juncà, Perit
  • Judicial Informàtic, Forense expert en ciberseguretat.
  • Lliurament dels Premis Empresa dels cursos acadèmics 2018-19 i 2019-20
  • Cloenda de l’acte a càrrec del Sr. Josep R. Pegueroles Vallés, director de l’ETSETB.

Aforament limitat Auditori per situació COVID. Confirmació d’assistència presencial a:

L’acte es podrà seguir pel canal youtube de l’Escola

Aquest acte està dintre del marc del 50è aniversari UPC