Formula Student: Presentació del Projecte Driverless a l'ETSETB

Driverless UPC és el primer equip espanyol que dissenyarà i construirà un vehicle autònom de competició per a la Formula Student.

Quan?

06/03/2019 de 11:15 a 13:15 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Sala Multimèdia Edifici B3 - entrada per Plaça Telecos

Dia: 6 de març

Lloc:Sala Multimèdia B3

Està format per 23 estudiants que provenen dels graus i màsters d’enginyeria industrial, telecomunicacions, informàtica i matemàtiques recolzat per la ETSETB (Escola Enginyeria Telecomunicació) i per l'ETSEIB (Escola Enginyeria Industrial).

Aquest equip sorgeix del projecte ETSEIB Motorsport que durant 11 anys ha dissenyat i fabricat 11 vehicles diferents, 4 de combustió i 7 elèctrics. El CAT10e, el desè vehicle de l'equip i amb el qual ETSEIB Motorsport es va proclamar com el millor equip espanyol, és la base de Driverless UPC.

Driverless UPC consta de 23 membres que es divideixen en 4 seccions.

• Hardware, encarregat d'adaptar el CAT10e per a que esdevingui autònom.
  • Percepció, encarregat de la visió del vehicle.
  • Control i Estimació, encarregat de recrear l'entorn del vehicle amb les dades de Percepció i decidir la trajectòria del vehicle.
  • Testing, encarregat de fer un petit prototip per provar la percepció i el control del vehicle.
Durant la xerrada hi haurà el cotxe exposat a la Plaça Telecos.