Sou a: Inici / Esdeveniments / Històric anterior 2020 / Jornada de Portes Obertes del Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació. (Tarda)

25/01/2016 de 17:00 a 18:00
On
Pendent de confirmació
Nom de contacte
Mònica Alarcon
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

L'objectiu d'aquesta JPO és el de que futurs estudiants puguin conèixer l'Escola, la metodologia docent, el grau que oferim i les seves sortides professionals.

La Jornada tindrà una durada d'una hora i mitja aproximadament i es durà a terme a l'Aula de Teleensenyament de l'ETSETB, edifici B3- Ricardo Valle de la Universitat Politècnica de Catalunya.(Aula pendent de confirmació)

Per a més informació i inscripcions podeu consultar: http://www.etsetb.upc.edu/ca/fes-telecos/jornada-de-portes-obertes

InscriuteInscripcions en breu activades