Històric anterior 2020

24/11/2017 de 13:15 a 15:15 Aula Màsters Campus Nord,

El pròxim 24 de novembre a les 13.15h alguns representants de les Écoles Centrales Franceses faran una presentació per als/les estudiants de la UPC, (ETSECCPB, ETSETB, ETSEIB, FIB) que estiguin interessats en estudiar a Escoles d'Enginyeria de França.

28/11/2018 de 12:00 a 14:00 Sala d'Actes de Camins (Edifici C2).Campus nord UPC,

UNITECH és una xarxa d'universitats associades europees (Academic Partners, AP), juntament amb algunes empreses associades (Corporate Partners, CP). En aquesta xarxa, alguns estudiants d'aquestes universitats associades participen en el programa UNITECH. Consisteix en: Fer un intercanvi acadèmic en una AP. Després, fer una pràctica en un CP i seguir alguns mòduls específics entre aquestes estades.

30/11/2017 de 12:15 a 14:15 ETSEIB school, campus Sud UPC. Aula B1,

UNITECH és una xarxa d'universitats associades europees ("Associats Acadèmics" o AP), juntament amb algunes empreses associades ("Partners corporatius" o CP). En aquesta xarxa, alguns estudiants d'aquestes universitats associades participen en el programa UNITECH. Consisteix en: Fer un intercanvi acadèmic en una AP. Després, fer una pràctica en un CP i seguir alguns mòduls específics entre aquestes estades.

20/12/2017 de 11:15 a 13:15 Sala Multimèdia ETSETB. Edifici B3. Entrar per la Plaça Telecos,

21/06/2016 de 09:00 a 18:00 sala Àgora i aula Màster. Campus Nord (Barcelona),

El 21 de juny, UPC Alumni organitza el 3er Networking Talent Day (NTD). La jornada ofereix als titulats i als estudiants de màster de la UPC, l'oportunitat d'entrar en contacte amb més de 30 empreses que demanden perfils vinculats amb els àmbits de coneixement de la Universitat. D'altra banda, l'NTD proporciona a les empreses un espai on conèixer i entrevistar el talent que es genera a la UPC.

18/03/2019 de 18:30 a 22:30 l’Auditori de Barcelona (C/Lepant, 150),

L’Associació Catalana d'Enginyers de Telecomunicació (Telecos.cat) i el Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya (COEINF) tornen a unir esforços per organitzar conjuntament aquesta trobada, que -una setmana abans del Mobile World Congress i com ja és tradició- inaugurarà el calendari de grans activitats relacionades amb les Tecnologies de la Informació i la Comunicació del país.

19/12/2017 de 15:00 a 19:30

UPC TelecomBCN organises an open lecture as a conclusion of the first edition of the Deep Learning for Artificial Intelligence course of Master MET. The lecture will be taught by Cristian Canton Ferrer, UPC alumnus and currently a research scientist at Facebook Research, and Amaia Salvador, UPC Phd candidate who will present her #pic2recipe work develop at MIT CSAIL. This master class will also include a prologue where the students of the master course will present their projects as posters, and the best three ones will also present their work in an oral presentation.

09/03/2016 de 11:30 a 14:30 Everis Barcelona (Avda. Diagonal, 605, 4a planta),

La idea d'aquesta Jornada de Portes Obertes és que els estudiants/es puguin conèixer les oficines d'Everis i tinguin una xerrada tecnològica amb professionals de l'empresa.

09/06/2018 de 19:55 a 22:30 Parc de la Ciutadella,

Com cada any des del 2010 el grup de recerca de Matemàtica Aplicada a la Criptografia (MAK) realitza una activitat al Parc de la Ciutadella en el 12è Festival de la Ciència titulada "Espies criptogràfics del Parc de la Ciutadella". Aquesta activitat lúdica en format de taller proporciona una introducció al món de la criptografia. A través de cinc proves, es recorren els principals mètodes en què es basa la criptografia moderna i la seguretat de les telecomunicacions actuals, aprenent entre d'altres coses a xifrar i desxifrar missatges secrets.

14/02/2019 de 18:00 a 20:00 Sala Àgora - Campus Nord,

Come meet us! We are a rapidly growing social game developer, with top-ranked games on Mobile and Facebook. We have over 50 million fans playing our games all over the world. There are about 350 of us creating super cool games in our offices, located 10 minutes from the beach in beautiful, sunny Barcelona. Last year we were acquired by Take Two Interactive (GTA, Bioshock, XCom, etc.) and have been expanding our activities, creating exciting new opportunities for top people to join our teams.