Històric anterior 2020

19/10/2016 de 12:00 a 13:30 Sala d'Actes de la FIB-Edifici B6, del Campus Nord de la UPC,

El proper dimecres 19 d'octubre volem celebrar el Ada Lovelace Day a la UPC 2016 amb una reflexió conjunta sobre perquè hi ha tan poques NoiesTIC. Volem que les noies TIC ens acompanyeu i ens ajudeu, a partir de la vostra pròpia experiència, a preparar una estratègia per atraure més dones al nostre camp. La jornada comptarà amb una ponència d'una enginyera TIC de reconegut prestigi. A l'acabar debatrem totes juntes sobre la relació TIC-Dona.

25/01/2019 de 19:00 a 23:00 Sala Polivalent - Campus Nord,

Vine a retrobar-te amb els teus antics companys de Telecos

04/08/2016 de 08:00 a 14:00

18/08/2016 de 08:00 a 14:00

27/10/2016 de 07:00 a 08:00

29/05/2019 de 16:00 a 20:30 Sala Àgora- Plaça Telecos Campus Nord,

Estàs a punt d'acabar la carrera i no saps a on continuar? Match Your Company és una trobada entre estudiants i nous titulats en la que podràs parlar amb les empreses participants.

19/06/2019 de 17:30 a 19:00 Sala Àgora - Campus Nord UPC,

Studying computer science is important, but what do you need to know from a production perspective, if you were to become a database administrator (DBA) or a developer using a database productively? Learn about the practical use cases for databases, and how to make your database experiences better. Free registration for ETSETB teachers and students !!!

04/12/2018 de 15:00 a 17:00 Aula A4-105 de l'edifici A4 al Campus Nord de la UPC,

El dimarts 4 de desembre a les 15:00, Wei E.I. Sha, professor del College of Information Science & Electronic Engineering at Zhejiang University (Hangzhou, Xina), impartirà la conferència "Quantum Electromagnetics", a l'aula A4-105 de l'edifici A4 al Campus Nord de la UPC.

17/05/2018 de 12:00 a 13:30 Aula Màster,

Entre els actes que organitzen l'Academia Europaea-Barcelona Knowledge Hub (AE-BKH) i la Societat Catalana de Física, per celebrar el Dia Internacional de la Llum, el dijous 17 de maig a les 12:00, Gastón García, Sotsdirector del Sincrotrò ALBA farà aquesta conferència.

18/01/2018 de 10:00 a 11:30 Aula de Teleensenyament - Edifici B3,

Les eines proporcionades per les nanotecnologies ens permeten crear nous tipus de dispositius no tan sols més petits, sinó també amb unes propietats sense precedents. Entre d'altres, nano-biosensors i nanoactu-adors, capaços d'observar i controlar processos subcel·lulars amb precisió molecular, han estat demostrats experimentalment en els darrers anys. De moment aquests dispositius no són ni autònoms ni intel·ligents, sinó que requereixen el control i la supervisió d'un operador local per funcionar. Ara bé, de la mateixa mane-ra que la telecomunicació entre pràcticament tots els objectes al nostre entorn ha canviat la manera en què vivim, la comunicació entre nanosensors i, eventualment, la seva interconnexió a Internet, revolucionarà la diagnosi i el tractament de diverses malalties, des de diferents tipus de càncer a malalties neurodegenerati-ves. En aquest seminari, introduirem el concepte de l'Internet de les Nano-coses i definirem el rol i les opor-tunitats que els enginyers de telecomunicació tenim en el desenvolupament d’aquesta àrea de recerca. Pri-mer, repassaren l'estat de l'art en termes d'emissors i detectors, moduladors i demodulators, antenes i agrupacions d'antenes a freqüències òptiques i a la banda dels Terahertz. També estudiarem nous models de canal per al cos humà que tenen en compte la complexitat i les interaccions dels teixits biològics amb les ones electromagnètiques a aquestes freqüències. Finalment, partint de les capacitats dels nano-dispositius i les propietats del canal, discutirem mecanismes per poder transmetre informació entre nano-dispositius de manera fiable, eficient i biocompatible.

30/03/2016 de 11:30 a 13:00 Sala Multimèdia-Pedro Vicente del Fraile: Basement of building B3 (access Plaça Telecos),

Botnets comprise of computers - often in thousands or even millions - which have been compromised and taken over by third parties. The Botmaster, controlling the infected machines, can now use these for a large variety of malicious purposes including information theft, email spam, click fraud and distributed denial of service attacks.