• Jornada: L’impacte de la televisió per Internet en el panorama audiovisual. Consell Audiovisual de Catalunya
  • 2018-02-09T08:45:00+01:00
  • 2018-02-09T11:00:00+01:00
  • Sens dubte, s’està produint un canvi en els usos i els costums en relació amb la visualització dels continguts audiovisuals, que no afecten totes les franges d’edat per igual. Avui en dia es poden visualitzar continguts audiovisuals per qualsevol pantalla: televisors, tauletes, mòbils, videoconsoles, etc. Tanmateix, els televisors, connectats o no, són encara el mitjà més habitual utilitzat per les persones teleespectadores.
Quan?

09/02/2018 de 08:45 a 11:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Carrer dels Vergós, 36-42 08017 Barcelona

Nom de contacte

Telèfon de contacte

iCal

Les plataformes audiovisuals, la televisió per Internet i els sistemes OTT estan ocupant el sector de la radiodifusió i en retallen part de la quota de pantalla. Té impacte la televisió per Internet? Superarà la televisió per broadcasting

Per esbrinar les claus del futur del broadcasting, el CAC ha organitzat la X Jornada Tecnològica, adreçada als professionals de la comunicació, als creatius, als prestadors de ràdio i de televisió,  a les operadores de telecomunicacions, a la indústria, als universitaris...

imap://jcflores@mail.etsetb.upc.es:993/fetch%3EUID%3E.INBOX%3E25914?part=1.1.3&filename=image004.jpg

8.45 h       Recepció dels assistents i esmorzar.

9.15 h       Presentació de la jornada.

Roger Loppacher

President del Consell de l’Audiovisual de Catalunya.

9.30 h        “El futur de la televisió”

Lluís Borrell

Partner and Global Head of Media Consulting