Jornades Tecnològiques del CAC: Televisió en Mobilitat

L’aparició de noves pantalles per visualitzar continguts audiovisuals està modificant els hàbits dels usuaris. Els dispositius mòbils i les connexions sense fils, cada cop amb més capacitat, ens permeten veure els continguts des de qualsevol lloc amb una qualitat molt acceptable.

Quan?

13/04/2016 de 08:45 a 11:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

C / de los Vergós, 36-42 08017 Barcelona

Nom de contacte

Telèfon de contacte

VI Jornades Tecnològiques del CAC

Televisió en mobilitat

L'aparició de noves pantalles per visualitzar continguts audiovisuals està modificant els hàbits dels usuaris. Els dispositius mòbils i les connexions sense fils, cada cop amb més capacitat, ens permeten veure els continguts des de qualsevol lloc amb una qualitat molt acceptable.

Sorgeixen, però, diverses qüestions. Tots els continguts són susceptibles de ser visualitzats mitjançant els dispositius mòbils? La durada i la tipologia del contingut o si es tracta de continguts lineals o no lineals, són factors que en condicionen la visualització. Les notícies, les pel·lícules, els continguts de durada curta, els esports, es veuen tots pels dispositius mòbils? Parlem de televisió o d'un producte nou?

Com s'adapten els mitjans de comunicació a la mobilitat? Ara, quan s'elaboren els continguts, els creatius han de tenir en compte les diferents pantalles. Com es monetitzen els continguts mòbils?

Són preguntes que sorgeixen en aquest entorn tan canviant de la mobilitat i que volem respondre en aquesta nova sessió.

Per entendre i afrontar aquestes noves formes de televisió en mobilitat, s'organitza la VI sessió de les Jornades Tecnològiques del CAC.

Lloc: Seu del CAC, carrer dels Carrer dels Vergós, 36-42 - 08017 Barcelona.
Data: 13 d'abril 2016.

Programa de la jornada:

• 8.45 h Recepció dels assistents i esmorzar
  • 9.15 h Presentació de la jornada
    Roger Loppacher, president del Consell de l'Audiovisual de Catalunya

• 9.30 h Taula rodona d'experts
    Roger Cassany, professor de la UPF.
      "La televisió en mobilitat, un nou paradigma, una nova forma de veure els     continguts"

Xavier Montanyà, director web i edicions de Super3.
      "Creació dels continguts en mobilitat. Experiència del Super3"

Alex Martínez, director de Contenidos de Movistar+.
      "Noticias desde la trinchera. La experiencia digital de Movistar+"

Antoni Esteve, president de Lavinia.
      "Models de negoci en mobilitat. Mobilitat, un afegit o una necessitat?"

• 10.45 h Debat
  • 11.00 h Cloenda