Mobilitat: Sessió informativa Programa UNITECH.

Quan?

09/12/2020 de 17:30 a 19:00 (Europe/Madrid / UTC100)

per eva.salvador darrera modificació 04/12/2020 13:13 Historial

Si estàs interessat en unir-te a la xarxa UNITECH, una xarxa dinàmica i diversa d’oportunitats professionals i de desenvolupament, no et perdis la sessió promocional (online) del dimecres 9 de desembre a les 17:30h CET.

El programa UNITECH inclou un intercanvi acadèmic, un any complet de coaching que et prepararà per a l'èxit professional, i unes pràctiques en una de les empreses de la xarxa UNITECH.

A la sessió informativa s'hi presentaran els testimonis d'alguns ex-alumnes, donant així a conèixer el programa UNITECH entre els estudiants UPC* potencialment interessats en participar-hi al curs 2021-2022, i també es donarà informació sobre el procés de presentació de sol·licituds i selecció de candidats.

(*= Nota: Les escoles/facultats UPC que participen en aquest programa són: EETAC, EEBE, EPSEB, ESEIAAT, ETSEIB, ETSETB, ETSECCPB, FIB.)

Data: dimecres 9 de desembre de 2020.
Hora: a les 17:30h CET.
Durada màxima de la sessió: 1.5h

Lloc: sessió online via Google Meet. Link directe a la sessió:
meet.google.com/kwp-aqdx-oib

Els interessats en assistir s'han de registrar a:

Més informació:

web del programa de mobilitat UNITECH