Xerrada: Operació d’un SOC

El proper dia 29 de gener a les 18:30 a l'Aula de Telensenyament tindrà lloc la xerrada a càrrec del Sr. Xavier Panadero, director del SOC/CERT del CESICAT

Quan?

29/01/2019 de 18:30 a 20:30 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Aula de Teleensenyament - Edifici B3 - Campus Nord

RESUM:
Si bé tothom reconeix la paraula SOC (Security Operations Center), una gran majoria desconeix realment en què consisteix un SOC, sent objectiu d'aquesta xerrada introduir a l'audiència, entre d'altres, com està constituït, com s'organitza, com s'alinea amb els objectius tàctics i estratègics, el seu model de relació, els seus serveis i processos principals, en quines eines i tecnologies se sustenta, etc..

Aquesta activitat oberta a tot el públic està especialment orientada als alumnes del track en ciberseguretat del màster de l'ETSETB i forma part de les OpenClass del màster en Cybersecurity Management de UPC School.