Sou a: Inici / Estudis / Curs actual / Horaris, aules i calendaris / Setmana 0 GRETST [Estudiants nous]

Setmana 0 GRETST [Estudiants nous]

L' ETSETB ofereix als alumnes de nou accés al GRETST la Setmana 0 (del 14 al 18 de setembre de 2020). Està adreçada als estudiants que abans d'iniciar les assignatures de primer curs vulguin millorar la seva preparació de matemàtiques i física.

L' objectiu és doble: presentar els coneixements i nivell que convé que tingui l'estudiant abans de cursar les assignatures de matemàtiques i física de primer quadrimestre i potenciar la metodologia d'estudi i de treball necessaris per superar amb èxit aquestes assignatures.

A les classes es dedicarà temps al treball dirigit i personal dels estudiants, a més de presentar amb rigor i formalisme els temes que convé dominar per iniciar uns estudis d'enginyeria.

L' activitat consistirà en un total de 4 sessions de dues hores de Física i 7 sessions de dues hores de Matemàtiques. Totes les sessions es faran en el grup complet (10, 20, 30 o 40) a l'aula corresponent, excepte una sessió especial de Matemàtiques que es farà a l'aula A3103 en grups reduïts (de menys de 20 estudiants). El dia i hora d'aquesta sessió especial dependrà del subgrup a què pertany l'estudiant (11, 12, 13, 21, ...).

Podeu consultar la informació detallada de matèries, horaris, aules i professors en els següents enllaços:

Física (professorat i programa)

Matemàtiques (professorat i programa)