Seminaris dels graus

Informació general

A qui va dirigit? Estudiantat dels Graus de l’ETSETB.
Caràcter: Opcional.
Nombre màxim a cursar: 3 assignatures de seminaris (màxim 6 ECTS optatius).
Característiques: Cada seminari són 20 hores presencials (2 crèdits ECTS optatius). Formen part del bloc optatiu.
Quan es poden cursar? Un cop superada la fase inicial del grau.

La NAGRAMA estableix que: “Amb caràcter general, haver superat el nombre mínim de crèdits de la fase inicial del pla d’estudis establerts pel centre (vegeu l’apartat 5.5 de la Normativa de permanència) és un requisit per poder formalitzar la matrícula d’assignatures obligatòries o optatives d’altres blocs curriculars”.

Excepció: El seminari INTRODUCCIÓ A LES MATEMÀTIQUES (IMAT), que és un seminari d’anivellament, si es vol cursar s’ha de matricular a la 1a matrícula perquè s’imparteix abans de l’inici del 1er quadrimestre dels estudis. Més informació en aquest enllaç.

Calendari

Habitualment aquests cursos s'impartiran durant els mesos de febrer (entre quadrimestres) i primeres setmanes de juliol (després dels exàmens).

Horaris i professorat

Catàleg de seminaris (Temaris)

Matrícula

Període ordinari: La matrícula dels seminaris es realitza juntament amb la de la resta d'assignatures en els períodes habituals.

Període extraordinari si queden places lliures. Procediment:

• Entrar a esecretaria.upc.edu Escollir instàncies > sol·licituds > matrícula
  • El criteri d'adjudicació de places serà per ordre de sol·licitud (només s'acceptaran les sol·licituds fetes per e-secretaria).
  • La resolució la veureu a esecretaria.upc.edu. No es publicarà una resolució general d'admesos, es resoldrà individualment. Haureu de comprovar el nou imprès de matrícula a  > matrícula > matrícula actual.
  • Recordeu que, a més del pagament dels crèdits del seminari, caldrà abonar les taxes addicionals de modificació de matrícula fora de termini (Preus). Podreu fer el pagament a   > impresos i pagaments.

Curs 2019-2020 (quadrimestre de tardor)