Sou a: Inici / Notícies / Convocatòria d'1 beca Telecogresca, dotada amb l'import d'un quadrimestre de qualsevol màster impartit per l'escola (MET, MEE, MPHOT, MATT, MEF)

Des de l'Associació Cultural Telecogresca ofereixen una beca d'aprenentatge a tots aquells estudiants matriculats el setembre de 2020 o febrer de 2021 a qualsevol màster impartit per l'escola: Màster en Enginyeria de Telecomunicació, (MET), Màster en Enginyeria de Tecnologies Avançádes de Telecomunicació (MATT), Màster en Enginyeria d'Electrònica, Màster en Fotònica i Màster en Enginyeria Física.

Una beca de 1.500 €, preferentment adreçada als estudiants que són o han estat membres de qualsevol associació de l'escola, per tal de fomentar la participació dins les associacions. Es valorarà tota aquella activitat i participació dins la vida associativa.

Per poder sol·licitar la beca, cal omplir el formulari

El termini per presentar la sol.licitud finalitza el 9 d'abril