Sou a: Inici / Notícies / Beques de suport a la difusió dels estudis de l'ETSETB

Beques de suport a la difusió dels estudis de l'ETSETB

L'Escola convoca quatre beques per estudiants de graus i màsters per realitzar tasques de difusió i divulgació del nostres estudis. En tots els casos l'import total és de 736,98 € bruts.

3 beques: codi 6323

Tasques: realitzar tallers (presencials i virtuals) destinats a estudiants de secundària i guiar-los en les laboratoris (quan el taller és presencial), on aprendran què són les telecomunicacions, audiovisuals, ciberseguretat, bioenginyeria, etc.

Més informació i  sol·licitud

1 beca: codi 6324

Tasques: donar suport a les Jornades de Portes Obertes, realitzar visites presencials als laboratoris de recerca i docents a estudiants de secundaria (les visites seran en dates i aforament tancats),  etc.

Més informació i sol·licitud