Mobilitat: Convocatòria de beques Santander Iberoamèrica 2019/2020 per a estudiants de grau

El “Programa de Beques Iberoamèrica per a estudiants de grau” impulsat pel Banco Santander amb la Universitat Politècnica de Catalunya té com a objectiu incrementar i promoure la mobilitat dels estudiants de grau o pla antic de la UPC a destinacions llatinoamericanes, en el marc de les places de la convocatòria de programes de mobilitat UPC

Per al curs 2019-2020 es convoquen 19 beques de 3.000€ cadascuna adreçades als estudiants de Grau que realitzin una estada de mobilitat d'estudis en una de les institucions participants del programa.

Els països inclosos en aquesta convocatòria són: Argentina, Brasil, Colòmbia, Mèxic, Perú, Uruguai i Xile.

L’estada haurà de ser per un mínim d’un quadrimestre/semestre i un màxim de 12 mesos. No es concediran ajuts per a estades inferiors a 4 mesos. S’haurà de realitzar dins el curs acadèmic 2019-2020, entre l’1 de juliol de 2019 i el 31 d’agost de 2020 i, com a molt tard, l’estada s’ha d’iniciar abans del 31 de març de 2019.

Termini per presentar les sol·licituds: 3 de maig de 2019

Les sol·licituds s'han de presentar mitjançant la plataforma del Banco Santander (https://www.becas-santander.com/)

Més informació:

Web del Servei de Gestió Acadèmica