¿Estás interessat en un curs GRATUÏT per obtenir la CERTIFICACIÓ CLAD?

Si ets un nou usuari de LabVIEW, un estudiant d'enginyeria i ciències o vens d'altres disciplines però t'agradaria aprendre aquest llenguatge, aquest curs està fet per tu! És totalment gratuït i et permet obtenir la certificació CLAD (Certificate LabVIEW Associate Developer). A més a més, si ets estudiant de grau la superació de l'examen i el 80% d'assistència t'otorga 2 ECTS.

És molt recomenable fer-lo donada la creixent demanda per part de les empreses d'enginyers i investigadors amb alguna titulació que reconegui els coneixements de LabVIEW. Empreses com Subaru, Specialized, Nokia o Airbus fan servir l'entorn LabVIEW per al control i monitorització del procés de fabricació dels seus productes.

Si teniu cap dubte sobre LabVIEW o sobre el curs podeu adreçar-vos al correu: lsa.bcn.es@gmail.com.

Dates dels cursos:

Curso 1