Estudiants de l’escola participen en el II Fòrum de Vehicle Autònom (13 de novembre- ETSEIB)

El II Fòrum de Vehicle Autònom, organitzat per la Comissió de Mobilitat i GT EICAuto,  es centrarà en La Connectivitat : els vehicles parlaran entre ells i amb les infraestructures per on circulin per aconseguir una mobilitat àgil i segura.

La jornada es centra en tres blocs: infraestructures, estratègia i tecnologia. Hi participaran, entre d’altres, APPLUS IDIADA, AVL Ibérica SA, CELLBEX, RACC, SEAT i l’equip Driverless UPC.

Estudiants de l’Escola que formen l’equip de Driverless UPC  presentaran el seu projecte, dins del bloc corresponent a la Tecnologia amb ‘El cotxe autònom a les competicions de Formula Student’.

L'assistència és gratuïta per a tots els estudiants de la UPC , amb places limitades. Cal registrar-se

13 de novembre - 16h - Sala d'actes de l'ETSEIB, av. Diagonal 647