L'exalumna de l'Escola Nereida Rodriguez Álvarez rep el prestigiós premi de la NASA: "Early Career Public Achievement Medal"

Nereida Rodriguez Álvarez, enginyeria de Telecomunicació i màster MERIT, European Master of Research on Informaton and Communications Technologies, de l’Escola de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) ha estat guardonada amb el premi Early Career Public Achievement Medal (ECPAM) que lliura la NASA.

Durant els seus estudis a l'Escola, Nereida es va formar en l'àmbit aerospacial al Laboratori de Càrregues Utils i Petits Satèl·lits (Nanosat Lab), liderat pel professor Adriano Camps.

Acabada la seva època universitària, va començar a treballar al Jet Propulsion Laboratory del California Institute of Techonology, on per la seva contribució, i només un any i mig després d'haver iniciat la seva trajectòria a l'agencia espacial americana, ha rebut la medalla Early Career Public Achievement (ECPAM).

Aquesta prestigiosa medalla de la NASA s’atorga a personal que ha obtingut un rendiment insòlit i significatiu en els primers deu anys de la seva carrera professional a la NASA.

Felicitats Nereida! Esperem seguir celebrant els teus èxits.