Inscripcions obertes per unir-te a BCN eMotorsport

Vols tenir una experiència única en el món del Motorsport? No ho dubtis i aplica per formar part de BCN eMotorsport, l'equip líder en la categoria elèctrica i autònoma de Formula Student a l'estat espanyol.

Unir-te a BCN eMotorsport et proporcionarà l'oportunitat de participar en un emocionant projecte d'enginyeria multidisciplinari, on treballaràs en àmbits punters com ara:

- Programació de sistemes de control autònom i visió per computador.
- Disseny de plaques de circuit imprès (PCB), robòtica i electrònica de control.
- Desenvolupament d'un inversor trifàsic propi.

Formar part d'aquest equip et permetrà conèixer i col·laborar amb altres estudiants apassionats com tu, i viuràs l'experiència de participar en competicions de Formula Student arreu d'Europa. A més, BCN eMotorsport manté una estreta relació amb les principals empreses del sector automobilístic, garantint l'accés a les últimes tecnologies disponibles per a la competició.

Per participar en el procés de selecció, cal enviar una carta de motivació, currículum vitae, expedient acadèmic i omplir un formulari.

Et deixes endur per aquesta aventura? No ho dubtis més i aplica avui mateix!