Vols ser voluntari del 4YFN (4 Years From Now)?

Si ets un apassionat del futur de la tecnologia, interessat en l’emprenedoria o vols aprendre més sobre les organitzacions digitals, forma part del 4YFN, la plataforma d'innovació del Mobile World Congress.

Per què fer-se voluntari: et donarà l’oportunitat d’aprendre de primera mà com funcionen les start-ups, conèixer inversors, escoltar les conferències inspiradores dels líders tecnològics i a la vegada obtenir un passi d’1 dia pel Mobile World Congress.

Dates i torns: del 25 al 27 de febrer (torns de matí o tarda). Els torns tenen una durada d'entre 5 i 6,5 hores depenent de l'àrea i els requeriments específics i puntuals de cada dia, sense sobrepassar mai aquest temps.

Lloc: Fira de Barcelona (Montjuïc)

Sol·licitud: enviar un correu electrònic a:, on hi consti:  Nom i cognoms / Centre docent / Curs dels estudis / Opció o àrea escollida (consultar la Volunteers Application Guide) / Torn / Correu de contacte / Telèfon de contacte / Talla dessuadora / Al·lèrgies alimentàries

Termini de presentació de sol·licituds:  21 de gener de 2019 a les 12 p.m.

Més informacióVolunteers Application Guide

4yfn