Sou a: Inici / Futurs Estudiants / Activitats adreçades a centres d'ESO i Batxillerat

Activitats adreçades a centres d'ESO i Batxillerat

Activitat  STEM & Tu

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) juntament amb la Generalitat de Catalunya participa en programes per fomentar les STEAM (Science Tecnology Enginyering and Mathematics) entre els alumnes d’ESO i Batxillerat. Dins d’aquest esperit, l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) de la UPC, amb el patrocini de l’empresa Everis, presenta una nova edició del projecte STEM&Tu.

Amb el projecte STEM&Tu volem oferir-vos unes xerrades/tallers amb l’objectiu d’acostar als vostres estudiants a la ciència i la tecnologia des del punt de vista de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) i de les Telecomunicacions en concret. L’activitat es desenvolupa en una única sessió on després d’una presentació inicial de les STEAM i la universitat, es duen a terme dos tallers sobre bioenginyeria i ciberseguretat. L’activitat la durà terme un estudiant de l’Escola de Telecomunicació que també aprofitarà per compartir experiències sobre la universitat amb els vostres estudiants.

L’ activitat es podrà realitzar de manera no presencial o presencial.

Els interessats en participar d’aquesta experiència, han de fer la sol·licitud corresponent abans del 10 de desembre. Les dates cal acordar-les amb l'ETSETB.

Per a més informació

Activitat patrocinada per: