Sou a: Inici / Futurs Estudiants / Activitats adreçades a centres d'ESO i Batxillerat

Activitats adreçades a centres d'ESO i Batxillerat

Activitat  STEM & Tu

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) juntament amb la Generalitat de Catalunya participa en programes per fomentar les STEM (Science Tecnology Enginyering and Mathematics) als i les nostres joves. Dins d’aquest esperit, l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) de la UPC, amb el patrocini de l’empresa Everis, vol oferir-vos unes xerrades/tallers dins del nostre projecte STEM&Tu.

Ens aquestes xerrades/tallers volem acostar als vostres estudiants a la ciència i la tecnologia des del punt de vista de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) i de les Telecomunicacions en concret. Les temàtiques versaran sobre: ciberseguretat, processament d’imatge i audiovisual i bioenginyeria.

Seran retransmeses en streaming i estaran impartides per un estudiant de Telecomunicació que també aprofitarà per compartir experiències sobre la universitat amb els vostres estudiants. La durada aproximada serà de 45 minuts i estarà adreçada i dissenyada per a estudiants de l’ESO i/o Batxillerat. Les dates per dur a terme aquesta activitat seran acordades amb els centres, ara ja pel curs 2021/22.

Per a més informació contacteu amb

Activitat patrocinada per:

Everis_Low Res.png