Sou a: Inici / Futurs Estudiants / Activitats adreçades a alumnes d'ESO i Batxillerat

Activitats adreçades a alumnes d'ESO i Batxillerat

Visita els nostres Laboratoris Singulars

Us proposem una visita guiada pels principals Laboratoris Singulars de l'escola, associats principalment al Grau en Enginyeria en Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST) i al Grau en Electrònica de Telecomunicació (GREELEC).

Coneixerem els espais i els projectes que es duen a terme a:

• La Sala Blanca

• El Laboratori de Mesures Planetàries

• Els laboratoris de ciberseguretat, d'audiovisuals i d'intel·ligència artificial

• NanosatLab

• Demostradors del Formula Student

Les visites seran els dies 6, 26 d'abril i 18 de maig a les 17 h

Formulari d'inscripció

El nombre d'assistents és limitat, i s'assignarà per ordre d’inscripció. Només es permet una inscripció (un dia) per persona. Les persones que hagin estat acceptades, rebran un correu electrònic amb el punt de trobada, dos dies abans de la visita.

Més informació a

Activitat Stem & Tu

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) juntament amb la Generalitat de Catalunya participa en programes per fomentar les STEAM (Science Tecnology Enginyering and Mathematics) entre els alumnes d’ESO i Batxillerat. Dins d’aquest esperit, l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) de la UPC, amb el patrocini de l’empresa NTT DATA, presenta una nova edició del projecte STEM&Tu.

Amb el projecte STEM&Tu volem oferir-vos unes xerrades/tallers amb l’objectiu d’acostar als vostres estudiants a la ciència i la tecnologia des del punt de vista de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) i de les Telecomunicacions en concret. L’activitat es desenvolupa en una única sessió on després d’una presentació inicial de les STEAM i la universitat, es duen a terme dos tallers sobre bioenginyeria i ciberseguretat. L’activitat la durà terme un estudiant de l’Escola de Telecomunicació que també aprofitarà per compartir experiències sobre la universitat amb els vostres estudiants.

L’ activitat es podrà realitzar de manera no presencial o presencial.

Els interessats en participar d’aquesta experiència, han de fer la sol·licitud corresponent abans del 10 de desembre. Les dates cal acordar-les amb l'ETSETB.

Per a més informació i/o concretar xerrades contactar amb

Activitat patrocinada per:

Logo NTTData

Girls in ICT Day és una iniciativa que  té com a objectiu crear un entorn global que potenciï i impulsi a les noies i dones joves a triar estudis universitaris d’enginyeria en l’àrea de les Tecnologies de la Informació i Telecomunicació (TIC),  el que permetrà que les empreses de tecnologia puguin recollir els beneficis d'una major participació de les dones en el sector de les TIC.

L' esdeveniment Girls in ICT Day 2022  , en la seva onzena edició, se celebra el dia 28 d'abril a nivell internacional i vol apropar el món de les TIC a les noies. Se celebra a més de 150 països de tot el món i consta de tota mena d'activitats.

El Centre de Formació Interdisciplinar Superior (CFIS),  l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) i la Facultat d'informàtica (FIB) s'uneixen als actes commemoratius d'aquest dia, organitzant conjuntament una sèrie d’activitats el dia 28 d'abril en format presencial.

Programa Girls in ICT Day 2022