Sou a: Inici / Escola / Actes Institucionals / Acte de Graduació Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació

Atesa la situació sanitària actual, aquest actes han quedat ajornats.

Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST) curs 2019-20

L'acte de graduació del Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació curs 2019-20 tindrà lloc el dia 16 de juliol, a les 18:30h, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC (plaça Eusebi Güell, 6 Barcelona).

Ordre de l'acte

- L' acte l'obrirà el director de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB), professor Josep Pegueroles.

- Intervenció del padrí de la promoció 2019-20 del Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST),  professor Ramon Bragós, adreçant unes paraules als nous enginyers i noves enginyeres en telecomunicació.

- Lliurament de diplomes als graduats i graduades i especial menció als millors expedients acadèmics de la promoció.

- Tancarà l'acte la Vicerectora de Política Acadèmica de la UPC, professora catedràtica Montse Pardàs.

Es podrà seguir en directe a canal YouTube @UPCTelecos.

Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST) curs 2020-21

L' acte de graduació del Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació curs 2020-21 tindrà lloc el dia 23 de juliol, a les 18:30h, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC (plaça Eusebi Güell, 6 Barcelona).

Es podrà seguir en directe a canal YouTube @UPCTelecos.

Mapa graduació.PNG