Perquè estudiar a l'Escola de Telecos de la UPC

Descobreix els motius que ens fan ser la millor escola de Telecomunicació del país segons els rànquings

Som la primera escola d’enginyeria de telecomunicació de Catalunya

L’ETSETB (Telecos BCN) és l’escola de telecomunicació amb més experiència de Catalunya. Més del 95% dels enginyers i enginyeres de telecomunicació de Catalunya s’han titulat amb nosaltres.

L’equip de l’ETSETB el formen professionals que treballen cada dia per mantenir i millorar el nivell de qualitat que ens caracteritza des de fa més de 50 anys

Aquest equip està format per 312 persones dedicades a docència i investigació i 42 persones dedicades a l’administració de l’Escola i als seus serveis. Això permet que l’Escola estigui ben posicionada en els diferents rànquings nacionals i internacionals d’Universitats.

Preparem als líders del futur

Proporcionem les pautes adequades per una formació contínua, per a que els nostres estudiants pugin afrontar a la societat globalitzada amb responsabilitat ètica, amb solidaritat i compromesos amb el medi ambient.

Els nostres titulats tenen una de les taxes més baixes d'atur

Els estudis de Telecomunicació donen accés a les professions més demandades i per tant tenen una de les taxes d'atur més baixes, sent els enginyers i enginyeres de la UPC els més valorats pel mercat laboral. (veure article La Vanguardia).

La mobilitat dels nostres estudiants és una de les més altes de la UPC

L'ETSETB té establerts diferents convenis i acords de col·laboració amb escoles i empreses tant a nivell nacional com estrangeres. Aquests acords permeten que un gran nombre d'estudiants  pugui realitzar una estada a una escola nacional o estrangera per poder fer el Treball Fi de Grau o Treball Fi de Màster, i a més a través d'acords de doble titulació i complint una sèrie de requisits es poden obtenir els títols d'enginyer/a de l'ETSETB i de la Universitat de destí.

L’ETSETB és reconeguda internacionalment per la seva producció científica

El professorat de l’Escola destaca per la seva producció en temes punters de recerca i innovació tecnològica. Això és cert pel nivell i qualitat de les publicacions en revistes internacionals, les presentacions en congressos internacionals, la participació en projectes finançats per la Comunitat Europea i la transferència de tecnologia a la indústria. Oferim la millor formació en el camp de les tècniques i tecnologies de la informació, la comunicació i la física, amb una base sòlida científica, matemàtica i tecnològica que permeti el desenvolupament professional quan es titulin.

T'oferim la possibilitat de cursar dobles titulacions

Tant a nivell de la UPC mitjançant el CFIS (Centre de Formació Interuniversitària Superior) com a nivell internacional, mitjançant els acords signats amb altres universitats, l'Escola t'ofereix la possibilitat de cursar dues titulacions simultàniament obtenint dos títols oficials.

Estem situats a un campus ben comunicat i dotat de tots els serveis necessaris

El Campus Nord de la UPC, disposa de parades de metro i de nombroses línies d’autobusos. El campus té una Biblioteca perfectament equipada. A més ofereix els serveis següents: Bancs, restaurants, reprografia, xarxa wifi, aules d'estudis, dispensari mèdicpoliesportiu, màquines de vending, accessos per a persones discapacitades, residència universitària, etc.

L'ETSETB està compromesa amb el  Pla d'Igualtat d'Oportunitats de la UPC,  treballant amb aquesta línia  tant amb la societat a què serveix com amb la seva comunitat universitària. A més, enforteix així la relació amb i entre les persones, sent el principal actiu de la nostra Universitat.

Pràctiques remunerades en empreses

Oferim un ampli ventall de pràctiques remunerades en empreses tant curriculars com extracurriculars. Podràs realitzar les teves pràctiques a entitats col·laboradores, a la pròpia universitat o inclús fer pràctiques internacionals