Hackathon Smart Cities

El cap de setmana del 20 al 22 de febrer de 2015 tindrà lloc al Campus de Nord de la UPC una Hackathon sobre el desenvolupament d'aplicacions per les Smart Cities

Quan?

20/02/2015 fins a 22/02/2015 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Sala Àgora - Edifici B3

iCal

Organitzada per la nostra Escola amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona, es proposaran diferents reptes a grups multidisciplinaris, que poden estar composats per estudiants, professionals i/o desenvolupadors, i que es tindran que resoldre en aquell mateix cap de setmana. Aquest esdeveniment és part d'una Hackathon a nivell internacional a 27 ciutats d'arreu del món.

Pels estudiants matriculats en el Pla 92 o en els nous graus TIC de l’ETSETB es concediran 2 crèdits per la participació i per la presentació de resultats.

Hi haurà un lliurament de premis pels guanyadors que podrà ser en metàl·lic i/o en espècie i que en breu especificarem.

Per a més informació i/o per fer la inscripció podeu consultar el web:

Participeu i feu-ne difusió!! Places limitades.