Històric anterior 2020

19/12/2018 de 11:30 a 14:30 Sala de Juntes de l'Escola-Edif. B3,

El 19 de desembre de 2018 s'impartirà una xerrada a càrrec del Sr. Albert Bargalló, Responsable del Departament Control Central i Tràfic per parlar sobre les tasques que es desenvolupen en aquest departament de TV3 amb l'objecte d'incorporar estudiants de l'ETSETB en pràctiques.

13/03/2019 de 11:00 a 13:00 Aula de Teleensenyament - Edifici B3 - Campus Nord,

Resumen: Se denominan desequilibrados los problemas de clasificación en que las diferencias de tamaño de las poblaciones de las distintas clases o/y de los costes de los errores de clasificación son tan acusadas que las máquinas de clasificación convencionales proporcionan pobres prestaciones. Dichos problemas son tanto frecuentes como importantes: defensa ante intrusiones y otras alarmas de seguridad, diagnóstico médico, atención personalizada, concesión de créditos, lucha contra el fraude, detección de defectos y averías, mantenimiento preventivo y previsión de cambios sociales son ejemplos que lo acreditan

15/05/2019 de 09:30 a 19:00 UPC Campus Nord in front of A2-A6 buildings.,
25/04/2019 de 15:45 a 20:00 Aula Màster-Campus Nord,

Per sumar-se als actes commemoratius d'aquest dia, al Campus Nord de la UPC, tindrà lloc la Jornada "GIRLS IN ICT DAY 2019---CAMPUS NORD" en la que participarà l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona i la Facultat d'Informàica. Aquesta iniciativa té com a objectiu crear un entorn global que potenciï i impulsi a les noies i dones joves a triar estudis universitaris d’enginyeria en l’àrea de les TIC, el que permetrà que les empreses de tecnologia puguin recollir els beneficis d'una major participació de les dones en el sector de les TIC.

04/05/2019 de 11:00 a 16:00 Plaça Telecos - Campus Nord UPC,

Enguany la Telecogresca i la Xarxa Telecos sumem forces per organitzar conjuntament la segona edició tant del TelecogresKids com del Vermutillo Telecos, i els companys de la Bee Geeks Army (KOPON4KIDS) ens ajuden a arrodonir la festa. Us ho perdreu???

23/04/2019 de 12:00 a 13:30 Sala Multimèdia - Edifici B3 Planta -2 entrada per Plaça Telecos,

L'enfocament purple consisteix en que la seguretat ofensiva i el DFIR es retroalimentin amb l'objectiu de trobar els millors resultats en les dues disciplines i d'aquesta manera assegurar la millora contínua de les mesures de seguretat a través de la col·laboració entre "Red team" i "Blue team".