Master's degree in Quantum Science and Technology

Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Master's degree in Quantum Science and Technology

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB)

El master’s degree in Quantum Science and Technology (web del màster) (màster universitari en Ciència i Tecnologia Quàntiques), coordinat per la Universitat de Barcelona (UB) i amb la participació de la UPC, proporciona coneixements avançats per desenvolupar recerca d'avantguarda tant teòrica com experimental en simulació quàntica, computació quàntica, sensors quàntics i comunicacions quàntiques, i recerca teòrica purament formal en aquests mateixos àmbits.

Hi participen la Universitat Autònoma de Barcelona, l'Institut de Ciències Fotòniques, el Barcelona Supercomputing Center, l'Institut de Física d'Altes Energies i l'Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia.
Durada i inici
Un curs acadèmic, 60 crèdits ECTS. Inici: setembre
Horaris i modalitat
Idiomes
Anglès

Informació sobre l'ús de llengües a l'aula i els drets lingüístics de l'estudiantat.

Lloc d'impartició
Facultat de Física (UB)
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster
Places
Preinscripció
Aquest màster interuniversitari no està coordinat per la UPC. Cal fer la preinscripció a la universitat coordinadora següent:
Universitat de Barcelona (UB)
Consulta els indicadors de qualitat de la titulació al portal d'Estudis Universitaris de Catalunya de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya. Podràs conèixer, entre d’altres, els resultats de l’avaluació dels estudis, el grau de satisfacció de l'estudiantat, o les dades d’inserció laboral dels titulats i titulades.

Versió per imprimir

Inicia la preinscripció