Notícies

• Enguany la Telecogresca i la Xarxa Telecos sumem forces per organitzar conjuntament la segona edició tant del TelecogresKids com del Vermutillo Telecos, i els companys de la Bee Geeks Army (KOPON4KIDS) ens ajuden a arrodonir la festa. Us ho perdreu???

• Per sumar-se als actes commemoratius d'aquest dia, al Campus Nord de la UPC, tindrà lloc la Jornada "GIRLS IN ICT DAY 2019---CAMPUS NORD" en la que participarà l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona i la Facultat d'Informàica. Aquesta iniciativa té com a objectiu crear un entorn global que potenciï i impulsi a les noies i dones joves a triar estudis universitaris d’enginyeria en l’àrea de les TIC, el que permetrà que les empreses de tecnologia puguin recollir els beneficis d'una major participació de les dones en el sector de les TIC.

• Formación y creación de experiencia acreditable en proyectos punteros de Experiencia Digital - Mobile que interseccionan estrategia, tecnología y creatividad para ayudar a nuestros clientes a reinventar digitalmente sus empresas. Colabora en sesiones de design thinking, trabajos de conceptualización, definición de la arquitectura de contenidos, flujos de navegación, diseño de los wireframes, mockups visuales, automatizacion del ciclo de desarrollo....

• Cada principi de mes es generarà un recurs (vídeo, vinyeta, text, ...) de la campanya contra els micromasclismes a la UPC.

• El concurs tindrà lloc entre el 29 d'abril i 6 de maig. Consisteix en un desafiament on resoldre diferents problemes de programació i altres reptes pels qual podreu utilitzar el llenguatge de programació o la tècnica que es desitgi.

• Per onzè any consecutiu des del Cercle Tecnològic de Catalunya (CTecno) realitzem el “Baròmetre del Sector Tecnològic a Catalunya”, una anàlisi quantitativa de la situació del sector de les tecnologies de la informació i la comunicació, amb l’ambició i l’objectiu de projectar una mirada llarga cap als reptes i visió de futur del sector.

• Publicació de la convocatòria de 2 beques adreçades a personal docent i investigador en el programa del Banc de Santander "BECAS IBEROAMÉRICA. SANTANDER INVESTIGACIÓN".

• From 15 January to 7 September 2019 (to begin classes in September 2019)

• El “Programa de Beques Iberoamèrica per a estudiants de grau” impulsat pel Banco Santander amb la Universitat Politècnica de Catalunya té com a objectiu incrementar i promoure la mobilitat dels estudiants de grau o pla antic de la UPC a destinacions llatinoamericanes, en el marc de les places de la convocatòria de programes de mobilitat UPC