Sou a: Inici / Notícies / Nova convocatòria BECA!

Nova convocatòria BECA!

Vols ser becari/a de la Secretaria de l'Escola assessorant nous estudiants internacionals de màsters?

Si vols col·laborar amb els processos relacionats amb l’admissió als màsters i la gestió dels expedients de graus i màsters, aquesta és la teva beca.

Totalment compatible amb els teus horaris i necessitats acadèmiques, sol·licita la

Beca d'Aprenentatge Codi: 5818

Característiques de la beca

Hores setmanals: 15h de dilluns a divendres i totalment compatibles amb exàmens i horaris de classe.

Durada: de l'1 de setembre 2021 al 31 de juliol de 2022

Accedeix a l'enllaç : https://millot.upc.edu/CONV/indexBeques/beaView/5818

Sol·licita la beca amb codi 5818 per col·laborar amb nosaltres a la Secretaria de Telecos (Edifici B3)

Clica a “Veure” per conèixer les dades de la convocatòria, l’activitat d’aprenentatge i les competències tècniques específiques i genèriques UPC de la beca.

Anima’t, t'esperem!

Idiomes: Català, Castellà i Anglès avançat

Termini de presentació: 14/6/2021 al 28/6/2021

Acte de reconeixement al Prof. Ramon Bragós pel lliurament del Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2021, modalitat de trajectòria docent - 1 de febrer