Sou a: Inici / Escola / Actes Institucionals / Acte de Graduació Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació

Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST) curs 2021-22

L' acte de graduació del Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació curs 2021-22 tindrà lloc el dia 7 d'octubre, a les 18:00h, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC (plaça Eusebi Güell, 6 Barcelona).

Més informació en breu.

Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST) curs 2020-21

L' acte de graduació del Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació curs 2020-21 tindrà lloc el dia 15 d'octubre, a les 19h, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC (plaça Eusebi Güell, 6 Barcelona).

Ordre de l'acte

- Benvinguda per part dels estudiants i director de l'Escola , Josep Pegueroles

- Xerrada  a càrrec dels padrins de la promoció 2020-21,  professores Sandra Bermejo, Núria Duffo i Beatriz Otero i el professor Josep Ramon Casas

- Tancarà l'acte el Rector de la UPC, Daniel Crespo

Es podrà seguir en directe a canal YouTube @UPCTelecos.

Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST) curs 2019-20

L'acte de graduació del Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació curs 2019-20 tindrà lloc el dia 8 d'octubre, a les 19h, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC (plaça Eusebi Güell, 6 Barcelona).

Ordre de l'acte

- L' acte l'obrirà el director de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB), professor Josep Pegueroles.

- Xerrada 'Un futur diferent' a càrrec del padrí de la promoció 2019-20  professor Ramon Bragós.

- Intervenció dels estudiants

- Lliurament de diplomes als graduats i graduades i especial menció als millors expedients acadèmics de la promoció.

- Tancarà l'acte el Vicerector de Política de Personal Docent i Investigador, Miquel Soriano

Es podrà seguir en directe a canal YouTube @UPCTelecos.

Promocions de graduats i graduades en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.