Acte de Graduació Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació

L' acte de graduació del Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació curs 2022-23 tindrà lloc el dia 20 d'octubre, a les 18:00h, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC (plaça Eusebi Güell, 6 Barcelona).

Es tracta d'un acte on tothom, estudiantat, professorat, personal d'administració i serveis, familiars i amics i amigues gaudirà de l'assoliment i finalització del Grau, mantenint així un vincle estret amb l'ETSETB.

L'acte es podrà seguir en directe al canal YouTube @UPCTelecos.

Primera Part

• Benvinguda a càrrec de la directora de l'ETSETB-UPC Telecos, Alba Pagès-Zamora.
    • Intervenció del Cap d'estudis del Grau, Orestes Mas.
    • Conferència The certainty of uncertainty a càrrec de Carlos Abellan, enginyer de Telecomunicació per l'ETSETB, CEO and Co-founder at Quside Technologies.
    • Paraules del padrí de la Promoció 2022/2023, professor Cristóbal Voz, subdirector de Qualitat de l'ETSETB.
    • Carlos Abellan és cofundador i director ejecutivo de Quside, una spin-off de tecnologia quàntica de l'Institut de Ciències Fotòniques-ICFO. Es va doctorar en tecnologies quàntiques a l'ICFO, on va desenvolupar les tecnologies d'aleatorietat quàntica que va transferir a Quside. 10 anys d'experiència en tecnologies quantíques i fotòniques, coinventor de múltiples families de patents i coautor de més de 15 articles en les principals revistes científiques. Va rebre el premi MIT Innovators Under 35 Europe.
    • LLiurament del Premi UPC Alumni - Viu la UPC. El lliurarà Elisenda Bonet, professora de l'ETSETB en representació de la xarxa Telecos.

Segona Part

• Oganitzada pels nous graduats i noves graduades.
Clourà l'acte la vicerectora de Política Acadèmica de la UPC, Montserrat Pardàs
Cant de l'himme universitari Gaudeamus Igitur.

Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST) curs 2021-22

L' acte de graduació del Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació curs 2021-22 tindrà lloc el dia 7 d'octubre, a les 18:30h, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC (plaça Eusebi Güell, 6 Barcelona).

El padrí de la promoció serà el professor Germán Saéz, que realitzà la xerrada que porta títol 'Què faria jo si tingués la vostra edat i aquest títol a la butxaca?' adreçada especialment als nous enginyers i les noves enginyeres.

L'acte es podrà seguir en directe al canal YouTube @UPCTelecos

Aforament complet per a titulats i acompanyants. PDI i PAS: resten poques places prèvia confirmació d'assistència: direccio.etsetb@upc.edu

Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST) curs 2020-21

L' acte de graduació del Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació curs 2020-21 tindrà lloc el dia 15 d'octubre, a les 19h, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC (plaça Eusebi Güell, 6 Barcelona).

Ordre de l'acte

- Benvinguda per part dels estudiants i director de l'Escola , Josep Pegueroles

- Xerrada  a càrrec dels padrins de la promoció 2020-21,  professores Sandra Bermejo, Núria Duffo i Beatriz Otero i el professor Josep Ramon Casas

- Tancarà l'acte el Rector de la UPC, Daniel Crespo

Es podrà seguir en directe a canal YouTube @UPCTelecos.

Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST) curs 2019-20

L'acte de graduació del Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació curs 2019-20 tindrà lloc el dia 8 d'octubre, a les 19h, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC (plaça Eusebi Güell, 6 Barcelona).

Ordre de l'acte

- L' acte l'obrirà el director de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB), professor Josep Pegueroles.

- Xerrada 'Un futur diferent' a càrrec del padrí de la promoció 2019-20  professor Ramon Bragós.

- Intervenció dels estudiants

- Lliurament de diplomes als graduats i graduades i especial menció als millors expedients acadèmics de la promoció.

- Tancarà l'acte el Vicerector de Política de Personal Docent i Investigador, Miquel Soriano

Es podrà seguir en directe a canal YouTube @UPCTelecos.

Promocions de graduats i graduades en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació de cursos anteriors

Promoció 2022-2023
Promoció 2021-2022