Acte de Graduació MET, MATT, MEE, MEF i MCYBERS

L'acte de graduació del  Màster en Telecomunicació (MET)Màster en Tecnologies Avançades de Telecomunicació (MATT), Màster en Enginyeria Electrònica (MEE) Màster en Enginyeria Física (MEF) i Màster en Ciberseguretat del curs 2022/23 tindrà lloc el dia 21 de juny a les 19:00h, a l’Auditori, edifici Vèrtex del  Campus Nord de la UPC (plaça Eusebi Güell 6, Barcelona).

Programa de l'acte 2022-23

• Obertura de l'acte a càrrec de la directora de l'ETSETB, Alba Pagès-Zamora.
  • Conferència: "Quest for Curiosity", a càrrec de Marta Tolos Rigueiro, exalumna de l'ETSETB i actualment Global Head of Data Science and Data Engineering a Zurich Insurance.
  • Lliurament de diplomes: la secretària acadèmica, Anna Umbert, anomena l'estudiantat que pujarà a l'escenari a recollir el diploma lliurat pel cap d'estudis del màster corresponent.
  • Cloenda a càrrec del Vicerector de Política de Personal Docent i Investigador de la UPC, Miquel Soriano.

L'acte es podrà seguir en directe a través del canal YouTube UPCTelecos

L' acte de Graduació de Màster en Enginyeria Electrònica (MEE), Màster en Telecomunicació (MET), Màster en Tecnologies Avançades de Telecomunicació (MATT) i  Màster en Enginyeria Física (MEF) del curs 2021/22 tindrà lloc el dia 6 de juliol a les 18:00h, a l’Auditori, edifici Vèrtex del  Campus Nord de la UPC (plaça Eusebi Güell 6, Barcelona).

Programa de l'acte 2021-22

• Obertura a càrrec del Director de l’ETSETB, Josep R. Pegueroles Vallés.
  • Conferència  'Anticipar-se a la incertesa i aprofitar-la'  a càrrec de Pere Estupinyà, bioquímic, periodista i divulgador científic, director del programa de televisió 'El cazador de cerebros'.
  • Lliurament de diplomes.
  • Cloenda a càrrec de la Vicerectora de Política Acadèmica de la UPC, Montserrat Pardàs.

L' acte es podrà seguir en directe a través del Canal You Tube UPCTelecos

Programa de l'acte 2020-21

• Obrirà l'acte el  Sr. Josep Pegueroles Vallés, director de l’ETSETB,
  • Taula rodona amb Asunción Moreno, professora,  i Teresa Sallés,  d'administració i serveis, moderada per Anna Umbert, professora i Secretària de l'ETSETB
  • Lliurament de diplomes curs acadèmic 2019-20 a l’estudiantat del Màster MEE, MET, MATT i MEF.
  • Lliurament de diplomes curs acadèmic 2020-21 a l’estudiantat del Màster MEE, MET, MATT, MEF i MCYBERS.
  • Tancarà  l’acte  la Sra. Montse Pardàs, Vicerectora de Política Acadèmica de la UPC.

Promocions de graduats i graduades del Màster en Enginyeria Electrònica

Promocions de graduats i graduades del Màster en Telecomunicació

Promocions de graduats i graduades del Màster en Tecnologies Avançades de Telecomunicació

Promocions de graduats i graduades del Màster en Enginyeria Física