Acte de graduació del Grau en Enginyeria de Dades

Quan?

05/07/2022 de 18:30 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC (Plaça Eusebi Güell, 6 Barcelona).

iCal

El degà de la FIB, el director de l’ETSETB i el degà de l’FME es complauen a convidar-vos a l'Acte de graduació de la 2a promoció del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades. Un acte festiu per a l'estudiantat titulat el curs 2021-2022, familiars i professorat, per celebrar l'acabament dels estudis, en el qual es lliura una acreditació signada pels tres centres UPC impulsors del grau.

L’acte consta de dues parts, una primera institucional i una segona organitzada pels estudiants del grau.

Programa provisional de l’acte

• Benvinguda, a càrrec del degà de la FIB, Sr. Josep Fernández.

• Intervenció del Sr. Jordi Cortadella, responsable de promoció del grau.

• Conferència a càrrec de la Sra. Karma Peiró, periodista especialitzada en les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) i directora de Visualization for Transparency Foundation (ViT).

• Intervenció del Sr. Ferran Marqués, coordinador del grau.

• Intervenció del padrí de la promoció.

• Intervenció de la Sra. Marta Casanellas, cap d’estudis del grau.

• Lliurament de les acreditacions.

• Cloenda de l’acte, a càrrec de la Sra. Imma Ribas, vicerectora de Qualitat i Política Lingüística de la UPC.

A continuació, la part final de l’acte, organitzada pels mateixos estudiants del grau.

L'acte finalitzarà amb una copa de cava als jardins de l’Auditori.