Celebració de Sant Gabriel, patró dels enginyeres i les enginyeres de Telecomunicació

Quan?

29/09/2023 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Aula de Graus, edifici C4 del campus Nord UPC

iCal

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB-UPC Telecos) celebrarà el dia 29 de setembre Sant Gabriel, patró dels enginyeres i les enginyeres de Telecomunicació.

L'acte s'iniciarà donant la benvinguda al nou professorat que s’ha incorporat aquest curs acadèmic a l’Escola. A continuació, el professor Climent Nadeu del Departament de Teoria del Senyal i Comunicacions ens oferirà la xerrada “Sant Gabriel, Shannon i ChatGPT”.

Tindrà lloc també el reconeixement al PDI i PAS que ha fet 25 i 40 de anys de servei a l’Escola i al professorat jubilat el curs acadèmic 2022-23.

Finalitzat l’acte a l'Aula de Graus, hi ha organitzada una visita guiada al NanosatLab, la Sala Blanca i el Museu de l’ETSETB.

L’acte finalitzarà amb un refrigeri, a les 13:30h, a la Plaça Telecos.

Per qüestions d’aforament i organització de l’acte, es prega inscripció.