Conferència 'Semblanza del Profesor Carlos M. Angulo Carranza (Antiguo Director de la ETSETB-UPC) en el Centenario de su nacimiento en 1921'

Quan?

16/12/2021 de 18:00 a 19:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Aula de Teleensenyament - Edifici B3 , Plaça Telecos del Campus Nord de la UPC - C. Jordi Girona, 1-3

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Amb motiu dels 50 anys de l'ETSETB tindrà lloc la conferència Semblanza del Profesor Carlos M. Angulo Carranza (Antiguo Director de la ETSETB-UPC) en el Centenario de su nacimiento en 1921 a càrrec del professor José A. Delgado Penín, coincidint amb el centenari del naixement de l'ex director de l'Escola.

Carlos M. Angulo , enginyer de telecomunicació i professor universitari, també a països d’Amèrica Llatina i Amèrica del Nord , va ser director de l’ETSETB (1977-78) i vicerector de la UPC.

El professor Delgado Penín al llarg de la xerrada ens explicarà l’activitat del professor Angulo com a director de l’ETSETB: gestió i llegat a l’escola, la docència i recerca, així com altres àmbits de rellevància en l’àmbit de la telecomunicació.

Acte organitzat per Fòrum Histórico de las Telecomunicaciones i l'ETSETB

No és necessari inscripció prèvia.

Més informació a