Cribratges de la COVID-19 al Campus Nord

Quan?

12/04/2021 a 09:00 fins a 16/04/2021 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala Polivalent

iCal

Els tests de detecció de la COVID-19 que es fan a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) són proves de caràcter voluntari i sense cost, adreçades a l’estudiantat, el PDI i el PAS, que siguin asimptomàtics i no hagin estat vacunats. Els tests serveixen per detectar casos asimptomàtics de COVID-19 o determinar si la persona ha passat ja la malaltia, i es realitzaran als següents campus:

• Campus Diagonal Nord: del 12 al 16 d’abril, de 9 a 14 hores, en els punts habilitats a la sala polivalent, al costat de l’Aula màster (A3).

Les proves en el Campus Nord són mitjançant mostres de saliva (imprescindible amb un mínim de 2 hores de dejuni) i es fan, sense cita prèvia, amb la col·laboració de personal sanitari, que recull les mostres diàriament i les analitza per informar dels resultats al Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya. Vegeu les instruccions (pdf) i el vídeo per a la recollida de la mostra de saliva.

Els tests que es realitzen als campus de la UPC segueixen la programació del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya a les universitats catalanes. Els resultats estaran disponibles a l’espai digital personalitzat de La Meva Salut. Per sotmetre's a la prova, és indispensable presentar la targeta sanitària de CatSalut, o bé el DNI o el passaport.

Les persones de la comunitat universitària poden fer-se els tests indistintament a qualsevol dels punts habilitats. En cas de viure lluny de la Universitat, es pot anar a fer-se el test als punts més propers al seu domicili encara que sigui d’altres universitats. L’únic que necessitaran és identificar-se amb el CIP o DNI.

Aquestes accions formen part de l’estratègia del Departament de Salut per definir les mesures de contenció de la pandèmia en les properes setmanes, i per assolir la normalitat acadèmica, i de la ciutadana en general, en un temps no gaire llarg.