Festa de Dia

Quan?

20/03/2024 de 11:00 a 18:00 (Europe/Madrid / UTC100)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

QUÈ ÉS LA FESTA DE DIA?

La Festa de Dia és una festa organitzada per l'Associació Cultural Telecogresca al Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya, a la ciutat de Barcelona. Aquesta festa se celebra sempre en un dimecres i rememora els inicis de la Telecogresca quan es realitzava encara dins de l'àmbit universitari.

Durant la Festa de Dia, es porten a terme diversos concursos, competicions, gimcanes i altres activitats organitzades per diverses associacions. Es calcula que més de 1000 persones hi assisteixen cada any. Aquest esdeveniment crea un ambient festiu i és una part important de la tradició de la vida universitària a Campus Nord.

QUINES ACTIVITATS HI HA?

A la Festa de Dia no només hi trobem el bon ambient d'una festa universitària, sinó també moltes activitats al llarg del dia. Al matí hi ha fira d'associacions, gimcana i torneig d'esports. Més tard, se celebra el concurs de paelles i el bingo musical. Tot ben acompanyat de música i bon rotllo.

I ara, amb més Distorsió que mai! Podreu comprar la revista número 101 a la parada de Distorsió.