Jornada de Doctorat TIC (PhD Day TIC), i lliurament de la 13a edició del Premi Duran Farell d'Investigació Tecnològica

Quan?

10/05/2023 de 11:30 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Aula de Teleensenyament - Edifici B3 , Planta 1 - Campus Nord de la UPC - C. Jordi Girona, 1-3

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

L'Escola de Doctorat de la UPC organitza la primera Jornada de Doctorat TIC ( PhD Day TIC), adreçada especialment a estudiantat de màster. L'acte tindrà lloc el dia 10 de maig a l'Aula de Teleensenyament de l'ETSETB

Es presentaran els diferents programes de doctorat de l'àmbit TIC  i la rellevància i valor que atorguen a la carrera professional, permetent trobar més oportunitats en llocs de treball altament qualificats.  Es tracta de doctorats en arquitectura de computadors, bioinformàtica, computació, enginyeria electrònic, enginyeria telemàtica, Erasmus Mundus en tecnologies de la informació per a la intel·ligència empresarial (IT4BI – DC), intel·ligència artificial i teoria del senyal i comunicacions.

A l'inici de l'acte tindrà lloc el lliurament de la 13a edició del Premi Duran Farell d'Investigació Tecnològica , premi que reconeix la qualitat d'un treball de recerca dut a terme en el camp de la tecnologia durant els darrers tres anys. L'atorga el Consell Social de la UPC a investigadores o grups d'investigació liderats per dones que hagin dut a terme el treball de recerca a Espanya, amb una dotació de 10.000€.

Jornada de Doctorat TIC