Lliurament Premis d'Empresa al talent de l'estudiantat 2023 - 17 de maig

Quan?

17/05/2023 de 14:00 a 15:30 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Unity Campus Nord

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Empreses i associacions col·laboradores de l'ETSETB-UPC Telecos faran lliurament dels Premis Empreses a estudiants de Grau i Màsters en el marc del Fòrum d'Empreses el proper 17 de maig.

Accenture, ArrowCàtedra Telefónica UPCColegio Oficial de Ingenieros de Telecomunicación COIT, Telecos.catAssociació Catalana d'Enginyeria de Telecomunicació i Tecnologies DigitalsFòrum TelecosFundació Caixa EnginyersHp i ITNow reconeixaran l'esforç d'estudiantat de l'ETSETB atorgant premis que valoren els millors expedients acadèmics del Grau en Enginyeria en Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST), Grau en Enginyeria en Electrònica de Telecomunicació (GREELEC), Màster en Enginyeria de Telecomunicació (MET), Màster en Tecnologies Avançades de Telecomunicació (MATT) i el Màster en Enginyeria Electrònica (MEE) i els millors Treballs de Fi de Grau (TFG) i Treballs de Fi Màster (TFM).

El lliurament tindrà lloc al llarg del dinar del Fòrum Telecos.