Saló de l'Ensenyament

Quan?

15/03/2023 a 09:00 fins a 19/03/2023 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Els estudis de Grau de l'ETSETB estaran presents al Saló de l'Ensenyament, la fira que mostra l'oferta formativa universitària per excel·lència. Serà del 15 al 19 de març al recinte Montjuïc de la Fira de Barcelona.

La UPC disposarà d'un estand, sota el lema ‘Territori UPC’, on professorat i estudiantat actual de la nostra Escola atendrà els dubtes i consultes dels assistents, principalment  alumnes de Batxillerat i últims cursos d'ESO.

Tanmateix, l'ETSETB-UPC estarà present a l'Espai Ciència del Saló amb diferents tallers:

BEBRAS: fomentant el pensament computacional , a càrrec del subdirector d'Estudiantat i Fase Inicial de l'ETSETB, professor Xavier Muñoz. Dimecres 15 de març, de 12h a 14h.

Recuperació de dades en telèfons mòbils, mitjançant tècniques forenses digitals , a càrrec del director de l'ETSETB, professor Josep Pegueroles. Dijous 16 de març, de 16h a 18h:

Braç robòtic - Braç col·laboratiu, per Abel Palomas, estudiant del Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació Divendres 17 de març, de 10h a 13h

Vols formar part dels Serveis Secrets del Saló?,  del professor Germán Sáez. Dissabte 18 de març, de 9.30h a 11.30h.

A les Jornades de Portes Obertesprogramades en format virtual i presencial i fins el mes d'abril, també presentarem els plans d'estudis, metodologia docent, pràctiques en empreses, mobilitat, etc. Són una bona ocasió per conèixer el tarannà de l'ETSETB-UPC Telecos, el nostre professorat i estudiantat. I sempre es pot contactar amb .