Josep Pegueroles, director de l'escola, participarà a la 9a Jornada Alumni UPC "UPCE: Universitat, Pandèmia, Comunicacions i Empresa" - 18 de novembre

La 9a Jornada Alumni UPC promou una taula rodona que porta a debat l'efecte de la pandèmia de la COVID-19 a la Universitat. Aquesta jornada anual està dirigida a totes aquelles persones interessades a aprofundir en un tema rellevant per a la societat i el món politècnic. La jornada, virtual,  tindrà lloc el dia 18 de novembre de 18:00h a 19:30h.

Amb UPCalumniSpirit, faràs networking entre exalumnes, amb persones que estan o han estat vinculades a la Universitat i també empreses i institucions interessades en la temàtica de la jornada. Entre altres. hi participarà el director de l'ETSETB, Josep Pegueroles.

Retroba't amb les persones que integren els Clubs Alumni i participa en les seves activitats.