9è NTD - eNetworking Talent Day

UPCAlumni vol donar continuïtat al compromís de la UPC d’oferir suport a la orientació professional i l’ocupabilitat dels estudiants i titulats, mitjançant el seu servei de Carreres Professionals.  Per aquest motiu, han organitzat la primera edició virtual del Networking Talent Day (eNTD).

La finalitat d’aquest esdeveniment anual és facilitar el contacte entre les empreses i el talent que es genera a la Universitat Politècnica de Catalunya. La primera edició virtual del Networking Talent Day (eNTD) tindrà lloc els dies 29 i 30 de juny en torns de matí i tarda.

Enguany l’esdeveniment consisteix en una sèrie de trobades virtuals de 45 minuts, amb grups d’un màxim de 20 candidats, en què les empreses podran informar els i les estudiants i titulats i titulades sobre els perfils professionals que busquen i ofereix la nostra universitat. Per la seva banda, els assistents tindran l'oportunitat de traslladar a les empreses les seves consultes i presentar les seves candidatures.