Acte de presentació: Projectes de Cooperació 2016

El proper 5 d'abril, a les 12 h, a l'Aula Màster del Campus Nord se celebrarà l'Acte de Presentació dels Projectes de Cooperació duts a terme a la UPC durant el 2016. Es presentaran 5 experiències que mostren la diversitat dels projectes que duu a terme la comunitat universitària, vinculats als diversos àmbits d'expertesa de la UPC: arquitectura, telecomunicacions, salut, informàtica...

Al final de l'acte es farà l'entrega dels premis del XIV Concurs Fotogràfic Imatges del Sud, i es podrà visitar l'exposició del CCD Tecnologies i desenvolupament a la UPC, així com l'exposició de fotografies del Concurs.

PROGRAMA DE L'ACTE

12 h: Benvinguda. Lourdes Reig, vicerectora de Relacions Internacionals de la UPC.

12.10 h: Presentació dels projectes:

•    “Tecnologia amb valors (AP-Drets)”. Jaime Oscar Casas, PDI EETAC.
  •     “Centre de formació i allotjaments tutelats per a joves en risc d’exclusió a Haribala (Índia)”. Erika Torrents,       estudiant  ETSAV,
  •    “Suport TIC a Centres de Salut en zones rurals aïllades (Ghana)". Arnau Bonet, estudiant de l’ETSETB.
  •     “Ajuda als refugiats camp Petra Olympo” (Grècia). Eulàlia Sánchez, PDI de la FOOT
  •     "Planificació energètica amb energies renovables". Bruno Domènech i Laia Ferrer, PDI de l'ETSEIB

13.15 h: Lliurament de premis del XIV Concurs Fotogràfic “Imatges del Sud”.

13.30 h: Cloenda. Josep Casanovas, director del CCD.

Visita a l’exposició i refrigeri