Acte d'homenatge al professor Luis Castañer Muñoz - 30 de novembre

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona organitza un acte d'homenatge a la trajectòria docent i investigadora de Luis Castañer Muñoz, que fou professor i ex-director de l'Escola.

En el decurs de l'acte tindrà lloc el descobriment d'una placa homenatge al laboratori Sala Blanca de l'edifici C5-S103. En acabar, es servirà un petit refrigeri a la Plaça Telecos.

Es conclouen així els actes de actes de celebració dels 50 anys de l'ETSETB que van començar el 27 de setembre de 2021 amb tot un seguit d'actes, conferències i jornades celebrats en commemoració del 50è aniversari de la nostra Escola.

Acte d'homenatge al professor Luis Castañer Muñoz

Donada la limitació d'aforament de la Sala de Graus, es demana confirmació d'assistència a