Sessió in Memoriam a l' Excm. Sr. D. Luis Castañer Muñoz - 26 d'abril

La sessió in Memoriam a l'Excm. Sr. D. Luis Castañer tindrà lloc el dia 26 d'abril a las 19:00 h.

Es podrà seguir en directe  a través del canal You Tube de la Real Academía de Ingeniería

Luis Castañer Muñoz va ser director de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona els anys 1981 a 1983. Destacat i reconegut professor a l'Escola, va fer importants contribucions en el camp de les cèl·lules solars.

De 1992 a 1994 va representar Espanya en el Comitè de Gestió i Coordinació d'Energies No Nuclears de la DGXII de la Comissió de la Comunitat Econòmica Europea i fou gestor del Programa Nacional de Tecnologies de la Informació i Comunicacions de la CICYT. També fou coordinador de l'Àrea de Prospectiva tecnològica de l'Agència Nacional d'Avaluació i Prospectiva (ANEP). Va col·laborar també amb el comitè d'Enginyeria i Arquitectura de la Comissió Nacional d'Avaluació de la Investigació (CNAI) i amb l'Agència de la Qualitat del sistema Universitari de Catalunya (AQU). En 1994 ingressà com a acadèmic a la Real Academia de Ingeniería.