Actes de Graduació de Graus i Màsters de l'ETSETB

Acaba el curs i comencen els actes de graduació de les titulacions de Graus i Màsters de l’ETSETB.

Des de l’Escola es vol felicitar a tots els estudiants que han acabat els estudis aquest curs celebrant un acte de graduació per reconèixer i agrair el seu compromís i esforç realitzats al llarg d’aquest període viscut amb professorat i personal d’administració i serveis, familiars i amics. Tots ho celebrarem en diferents actes que tindran lloc, principalment, al llarg del mes de juliol.

Actes de Graduació 2022

Tots els actes tindran lloc a l'Auditori del Vèrtex (plaça Eusebi Güell 1-6 03034 Barcelona), llevat del Màster en Fotònica que es durà a terme a l'Aula de Teleensenyament (planta 1 de l'edifici B3, plaça Telecos del Campus Nord UPC, Jordi Girona 1-3, 08034 Barcelona).