Activitats del Fòrum Telecos: 19 de maig

Avui 19 de maig, el Fòrum Telecos compta amb la visita virtual de Hewlett-Packard, de 15h a 16h.

Trobaràs l'enllaços de la sessió a la intranet de l'Escola.

L’acte central del fòrum es realitzarà demà 20 de maig, a través de la mateixa intranet, i comptarà amb la presència del rector de la UPC, Francesc Torres; del director de l’ETSETB, Josep Pegueroles, i del vicepresident d’UPC Alumni, Eusebi Jarauta. L’acte inclourà una taula rodona en la qual membres de la Universitat i de les empreses participants reflexionaran sobre la realització de pràctiques acadèmiques externes en període de confinament i de distanciament social. Segons el sotsdirector de Relacions amb Empreses de l’ETSETB, el professor Francesc Rey Micolau, “aquest nou format pot ser el futur, oferint un servei a empreses i alumnes més convenient, la situació actual només ha accelerat aquest procés”

Font UPC