Albert Guillen i Fabregas, alumni ETSETB, nou membre de l' IEEE

Albert Guillen i Fabregas, alumni ETSETB,  ha estat nomenat membre de l'IEEE, Institut of Electrical and Electronics Engineers.

La Junta Directiva de l'IEEE atorga el grau de Fellow IEEE a una persona amb un historial destacat d'assoliments en qualsevol dels camps d'interès de l'IEEE. El nombre total seleccionat en un any no pot excedir la desena part de l'u per cent del total de membres votants. IEEE Fellow és el grau més alt de pertinença i és reconegut per la comunitat tècnica com un prestigiós honor i un èxit professional important.

L'IEEE és l'organització professional líder del món per avançar en tecnologia per a la humanitat. A través dels seus 400.000 membres en 160 països, l'organització és una autoritat líder en una àmplia varietat d'àrees que van des dels sistemes aeroespacials, ordinadors i telecomunicacions fins a l'enginyeria biomèdica, l'energia elèctrica i l'electrònica de consum.

Dedicat a l'avenç de la tecnologia, l'IEEE publica el 30 per cent de la literatura mundial en els camps de l'enginyeria elèctrica i electrònica i la informàtica, i ha desenvolupat més de 900 estàndards actius de la indústria. L'IEEE també patrocina o copatrocina prop de 400 conferències tècniques internacionals cada any.